-->

32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI

Azon Profit Master
Download free software, software free, Segala macam tips n trik, dan beraneka ragam trik komputer, ada juga trik hp yang jarang jarang di tulis oleh para blogger, anda juga bisa belajar servise komputer dan servise hp dengan membaca artikel-artikel yang ada di blog ini. Artikel tentang SEO di blog pribadi ini hanya sebagai opini saya selaku pemilik, semoga artikel yang anda baca bisa membantu, Sofware gratis dan juga segala macam Tips N Triks, Link url 32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI, Pesan Deniacil: jangan lupa untuk like FB di bawah lho...come on Like..like dibawah yiaa div id='fb-root'/>

seumur hidup tak pernah pulak ps dengar lelaki melahirkan bayi tetapi di rajasthan kes lelaki melahirkan bayi benar-benar terjadi .. hhuhu 

SEOrang lelaki yang melahirkan bayi  tidak pernah disahkan kebenarannya. Tetapi kali ini bukan hanya satu, sebua hkota  di Rajasthan melaporkan adanya 32 orang lelaki yang melahirkan bayi.
 



Laporan yang dibuat oleh klinik bersalin, Gogunda Pusat Kesihatan Masyarakat di bandar raya ini mengejutkan kerajaan pusat Rajasthan. Di samping itu kerajaan rajasthan tidak mempercayai mana-mana orang yang boleh melahirkan apatah lelaki, kerajaan tempatan juga ragu-ragu bahawa kadar kelahiran terlalu tinggi.

Kemudian, selepas penyiasatan, 32 orang yang dilaporkan melahirkan bayi di klinik hanya data rekaan untuk mengembung kadar kelahiran. Sudah tentu, dalam berharap pusat itu akan menyediakan lebih banyak penghantaran bantuan.

Mungkin, skandal ini diturunkan disebabkan kesilafan, bidan penolong memasuki nama pesakit yang melahirkan anak. Sama ada ia tergesa-gesa atau tidak mempunyai sebarang idea-idea yang lain, 32 nama-nama lelaki juga termasuk dalam senarai penghantaran laporan.

Lebih memalukan, bukan sahaja nama-nama lelaki dalam senarai itu. Bidan Penolong juga memasukkan daftar nama berusia 60 tahun yang telah memasuki menopause, tetapi dilaporkan masih melahirkan dua kali dalam tempoh setahun.

hampeh .. rupanya hanya kesilapan belako .. huhuhu tetapi dilaporkan memang ada lelaki yang melahirkan bayi .. tetapi tidak sampai 32 orang la.. hee
Enter your email address:


Delivered by FeedBurner


Artikel Terkait :



Anda sedang membaca artikel tentang 32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI dan anda bisa menemukan artikel 32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI ini dengan url http://deniacil.blogspot.com/2011/07/32-orang-lelaki-di-rajasthan-melahirkan.html, anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel 32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link 32 ORANG LELAKI DI RAJASTHAN MELAHIRKAN BAYI sumbernya.
lintasberita
Category Article

One Response to “Deniacil”

Give Your Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...